איזה אבקת חלבון מומלצת

איזה אבקת חלבון מומלצת

עם הזיעה שאתם שופכים בחדר הכושר אין פלא שאם אתם כבר מחליטים לעשות שימוש באבקת חלבון, אתם רוצים להניח את ידכם על אבקת חלבון מומלצת שלא לומר אבקת חלבון הכי מומלצת, ואתם לא טועים. לסוג אבקת החלבון בה תעשו שימוש ישנו אפקט חשוב ומשמעותי על התוצאות שתוכלו להשיג ועל המהירות בה תוכלו להשיג אותן ולכן בהחלט כדאי להשקיע קצת מאמץ במציאת אבקת החלבון המומלצת. יחד עם זאת, חשוב לומר כי לכל מתאמן יש את הצרכים והמאפיינים התזונתיים ,הביולוגיים והגנטיים שלו, כך שלכל מתאמן עשויה להתאים אבקת חלבון שונה. יחד עם זאת, כשבוחנים את אבקות החלבון השונות על פי פרמטרים בינלאומיים של דירוג אבקות חלבון למתאמנים, בהחלט אפשר לתעדף את האבקות השונות עבור כלל ציבור המתאמנים.

מהם הפרמטרים שמשפיעים על איכות אבקת החלבון?

אבקות חלבון מיוצרות ממקורות שונים של חלבון כדוגמת קזאין או מי גבינה. גם בתוך הקטגוריות הללו ישנן קטגוריות משנה שמבדילות בין רמת הטוהר של כל אבקה. כך למשל, אבקת מי גבינה עם שיעור חלבון שעולה על 90% נחשבת לאבקת חלבון אייזולט שמכילה קרוב לאפס אחוז פחמימה ושומן. את האבקות השונות נהוג לתעדף על פי מספר פרמטרים הכוללים: נוכחות של חלבון ביצה, רמת סוכרים ופחמימות, רמת חומצות אמינו וסוגיהן, רמת חומצות אמינו BCAA וגלוטמין, תהליכי ייצור וזיקוק, עמידה בתקנים, יעילות מוכחת בפועל ואפילו טעם ומרקם. בעולם המתאמנים נהוג להגדיר את אבקת חלבון אייזולט במעמד של אבקת חלבון הכי מומלצת, אבל לפני שאתם פונים לשאול איזה אבקת חלבון מומלצת, חשוב שתלמדו מעט על הנושא כך שתדעו לבחון את משמעות הדברים שתלמדו באופן שיסייע לכם לקבל החלטה על האבקה המתאימה ביותר עבורכם באופן אישי.

באתר האינטרנט של My Body תוכלו למצוא מאמרים מקצועיים ופרטים נוספים על אבקות חלבון, ציוד כושר וכל מה שאתם צריכים בתור מתאמנים עם הסברים מפורטים ותמונות של כל אחד מהמוצרים והפתרונות המוצעים על ידנו. כמו כן, תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 1-700-704-710 בכל שאלה ועניין שמעסיקים אתכם בתהליך של מציאת אבקת חלבון מומלצת.

אודות המחבר

kobi kobi

מאמרים אחרונים

בריא ונכון

תוספי מזון, חטיפי בריאות וכמוסות הן חלק מהשגרה של אנשים...

מלחמת חורמה באויב השומני

אחד האויבים הכי גדולים של גוף האדם הוא השומן, או...

הייפר פלוס

למה לשרוף זמן, כשאפשר לשרוף שומן? המוח הישראלי עושה זאת...

Leave Your Comment